Školovani muzičari stoprocentno bi odbacili verziju "Gustaf Maler" (sve i da fonetski jeste tačna) jer je za njih on naprosto Gustav Maler - svi ga znaju pod tim imenom, tako se uči, tako se o njemu piše, tako se prenosi s obrazovne generacije na obrazovnu generaciju itd. (a to znam jer sam i sâm školovan muzičar). Mislim da bi visok procenat odbacivanja bio i među ljudima koji su stekli solidno klasično opšte obrazovanje (dakle, koji ne slušaju nužno Malera, ali znaju ko je bio i imaju određenog pojma o poznom romantizmu generalno).
S druge strane, verovatno postoji široka grupa korisnika Interneta kojima Maler ne znači mnogo (čuli su za njega teoretski), ali teže ka "štanc-šablon" rešenjima (koja se zovu i sistemskim) jer smatraju da je izvesna vrlina imati što manje ukorenjenih izuzetaka - u smislu da, recimo, ima manje da se buba, manje da se "pipa u mraku" i ređe da se otvaraju enciklopedije, a i takav stil razmišljanja dosta je kompatibilan i sa npr. programerskom logikom. No da li bi čak i takva grupa pristala da se Ludwig van Beethoven revidira u "Ludvig fan Bethofen"? Čisto sumnjam, pošto je čak i njima "Betoven" isuviše ustaljeno.
Dakle, nije toliko pitanje koliko je "Gustav" DUBOKO ukorenjen, nego GDE je sve ukorenjen (tj. koliko ŠIROKO) i da li će grupa s "gumicom i olovkom" uzimati u obzir i tuđa iskustva/mišljenja ili će nastupiti autistično.
EDIT: Štaviše je fonetski ispravno "Lutvih" (obezvučavanje + završno "g" kao u npr. zwanzig).