Dobro, recimo da je i to moguće.
Ali, problem sa slovenskom mitologijom i svime time obično je taj što su stariji metodološki škakljivi zaključci stvarali „začarane“ krugove — recimo, neki su istraživači ranije sve narodne običaje što postoje među slovenskim narodima automatski dovodili u vezu s praslovenskom mitologijom. Imaš, na primer,
koleda kod raznih Slovena — aha, ti onda automatski „rekonstruišeš“ neku boginju Koljadu i neki praslovenski običaj povezan s njom. Pa onda kad posle tražiš etimologiju takve reči poput
koleda, a ti je onda, normalno, povežeš s tom unapred pripremljenom idejom o već na osnovu te reči rekonstruisanoj praslovenskoj boginji i običaju! Dakle, stvorio si „začarani krug“ problematične metodološke ispravnosti.

To je tako kod mnogih teza o praslovenskim božanstvima i mitologiji. Prosto je suviše toga „predznanstvenog tereta“ (još od starijih proučavača s kraja 19. i početka 20. veka, koji nisu imali uvek strogu i sistematičnu metodologiju) na tome polju, koji nam danas zamagljuje sliku o tome šta se
zaista može rekonstruirati kao praslovensko, a šta ne.
I sad, to što piše tamo na Vikipediji i može biti tako, a i ne mora biti tako — a da li jeste ili nije, boga sad pitaj ko je tu šta prvi zamrsio i stvorio nam „začarani krug“, i kako to sad odmrsiti. U svakom slučaju, Skokova etimologija podrazumeva najmanje špekulacije i deluje kao najjednostavnije rešenje, a u historijskoj lingvistici (kao i u lingvistici uopšte) princip jednostavnosti uvek ima prednost (što jednostavnije, to sigurnije — a što nam je kompliciranije objašnjenje, to sigurno negde škripi

).