Зависно од извора, овај мост се (мање-више званично) назива и
Стари мост, односно
Вишеградски мост. Баш у данашњем он-лајн издању "Политике" објављен је текст посвећен чувеном мосту, и ту је назван Вишеградски мост.
Под командом капетана бојног брода Југословенске ратне морнарице Ненада Радовића Шиље, који је кроз догласну цев наредио курс 15 кормило улево, брод је узводно засекао мирну површину Дрине право ка чувеном Вишеградском мосту.
. . .
С воде та камена грађевина изгледа још импресивније, заправо скоро нестварно ако се има у виду техника и технологија мостоградње у она давна времена. Саграђена 1571. године, на 11 лукова „на Дрини ћуприја” је годинама била гажена стотинама хиљада камиона и аутомобила, сада је затворена за све врсте моторних возила и предстоји јој темељна реконструкција.
http://www.politika.rs/rubrike/region/Na-cuvenoj-cupriji-kao-pre-pola-veka.sr.htmlУколико се, у смислу валидности, ослонимо на Унескову листу светске баштине, тамо је наведен као
Мост Мехмед-паше Соколовића у Вишеграду (The Mehmed Paša Sokolović Bridge in Višegrad). Због неких проблема са претрагом, не могу ово да поткрепим навођењем адекватног линка, али довољно је укуцати UNESCO World Heritage List, и уверити се у наведено.