Нисам сигуран да ово заслужује нову тему али не знам где да га уденем па…
Данас звах МТС. Део разговора са оператерком (веома скраћен и прилагођен)…
- Никога не могу да назовем а имам довољно кредита.
- Можда вам је картица оштећена.
- Сигурно није, уопште је не вадим из телефона.
- Картица може да се оштети и ако је не дирате.
- Мислите покварена? Ако је оштећена значи да сам је физички оштетио. (овде сам затајио, нисам знао како да објасним да оштећење подразумева физичке промене — лом, гребање, заливање кафом…)
- Не, картица може да се оштети и док ради у телефону.
После овога сам одустао.
Да ли заиста апарат, у овом случају СИМ картица, може да се оштети током нормалне употребе. Картица је специфична јер јој је „радно место“ сасвим заштићено и осим ако телефон не доспе у неку течност не може да се физички оштети.
Дакле, да ли је оштећење исто што и квар?
Или…
Све ми се чини да је у питању жеља да се избегне помињање квара јер квар је везан за квалитет уређаја док је оштећење увек до корисника.