Ово је као да читам Београде, добро јутро без оних празнина између афоризама . Лепо је сложено (неке се ситнице понављају, али то ваљда значи да су ти детаљи у животу човеку били значајнији од неких других), испаде права аутобиографија. Многе ће ствари постати јасније (наравно, нећу вам баш све битне детаље открити )… Покушавам да се одлучим за нешто ситно, али тешко иде…(…) Брзо сам се уморио од школе.
Школа воли једну врсту деце, а ја баш нисам био такав… Мислим да би требало да постоји нека друкчија школа која би имала разумевања за сваку врсту деце… (…)
(…) стриц добави годишњак Четврте мушке, па ми после прича: „Узмем лист хартије, па поклопим одозго страну, па читам рубрику ИСКЉУЧЕНИ ЗА СВА ВРЕМЕНА, видим ту те нема, па ми лакне, онда ИСКЉУЧЕНИ НА ГОДИНУ ДАНА, нема те ни ту, онда ми је већ много лакше. ПОНАВЉАЛИ, нема те ни ту, онда даље и не гледам…“
(…)
… Тако, кад сам дошао са шеснаест година у Београд, ја сам више личио на неку девојчицу, него на дечака. Онда су ме зезали по Београду, ови мандови београдски, сјајни типови, али кад дођеш овако, као да си дошао из богословије… Али, мене је извадило то, рецимо, што сам свирао на гитари и виолини, а они о томе нису имали појма… У том крају, где сам живео, то су били прави београдски момци, овако, једна генерација жестока, шармантна… Нико од њих углавном ништа није постигао у животу, али су били сјајни типови…
(…)
Ако је писање саопштавање човековог искуства, а то би, уопштено речено, требало да буде, онда је само писање мала и безначајна вештина у односу на то како дете и човека оспособити да стичу што више правих искустава, и то не литерарних, него животних. Невероватно је колико је писање, уметност уопште, у свести деце и великог броја одраслих људи, отуђено од човека, његовог искуства и мишљења.