Због прецизности и јасног дефинисања унутар пословних оквира, јер акцијски рабат није исто што и снижење цене, трајно ниска цена, трајни рабат и сл.
Ево примера. Произвођач за којег радим, на основу уговора о пословној сарадњи са ланцем продавница, на пример Темпо и Макси, донесе одлуку (све нумерисану, у којој се правно-бирократским речником позива и на законе и на поменути уговор) да се у одређеном периоду одређен артикал или група артикала фактуришу Темпо-објектима са 15% додатног рабата, уз навођење разлога, а који могу бити: промоција новог артикла, сезонско снижење, распродаја старих количина, поспешивање продаје, промоција фирме, отварање новог објекта, празнично снижење итд. У питању је, без обзира на разлог снижења, један исти тип рабата, акцијски рабат. Када продавац уз снижене цене наших артикала испише крупно „АКЦИЈА“, у томе не греши.
Тај термин мора да постоји у пословању између објеката и у дефинисању цене. Једино је спорно то што продавац, као крајња карика у дистрибутивном ланцу и неко ко је у непосредном контакту са физичким лицима, жели да употребљава тај термин и на основу чега сматра да је купцима боље написати „Акција!“ него „Навали народе, бам-бадава, још мало па нестало!“, али се очигледно прима и примило у народу. Ја само кажем да термин сам по себи није погрешан, него је врло јасан и тачан. Сад, купца може више да занима разлог одобрења акцијског рабата, него да је у питању акцијско снижење, у то не улазим.